onsdag 27 oktober 2010

Åsså trillade jag dit...

Jag som stått emot så länge.
Aldrig läst bloggar, och aldrig kommit på tanken att jag skulle hitta något syfte med att ha en egen.
Men idag hittade jag en blogg som fick mig inspirerad!
Inte för att jag nånsin kommer att kunna vara lika kvick som den här grabben, men han fick hela min förmiddag att bli väldigt rolig.
Läs själva: http://www.flyingface.com/blog
Ordvitseri är det ju, och därmed inte alltid helt lyckat, men ibland vrålkul. Underbart.

4 kommentarer:

  1. Oj, nu blev jag röd i hela fejset, ja över hela överkroppen! Och det är inte för att jag är allergisk mot nötter, utan för att jag blev glad! Vad roligt att kunna inspirera folk, haha! Kanske är på gott och ont med ordvitsarna iofs, ibland får man ju nästan be om ursäkt för dem. Men tusen tack, för tusan. :)

    SvaraRadera
  2. hejsvejs inspirationsfejs!

    SvaraRadera
  3. Helt galet, jag är inne och skriver nångång per år, men jag fick inspiration av din inspiration nu och tänker sätta igång igen haha

    SvaraRadera